Materiały dla dystrybutorów
Ponad 25 lat działalności
200 pracowników
3000 odbiorców w całej Europie
Aby w pełni wykorzystać korzyści płynące ze współpracy zachęcamy, aby przed pobraniem plików zapoznać się z zasadami dotyczącmi korzystania z materiałów cyfrowych oferowanych przez Hanbud.
Po przeczytaniu naszych wytycznych dowiesz się, jak właściwe wykorzystać udostępniane przez nas materiały. Opracowaliśmy te zasady, aby komunikacja z Klientami odbywała się w sposób spójny. Pozwoli to w pełni wykorzystać potencjał sprzedażowy i sprawi, że Klient zdobędzie zaufanie do marki.
ZASADY KORZYSTANIA Z MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH
- Poprawnie stosuj logotyp Hanbud
Każdy dystrybutor ma prawo umieszczać logotyp Hanbud na swojej stronie internetowej. Należy jednak pamiętać, że powinno zostać umieszczone w niezmienionej formie i kolorystyce.
Logotyp Hanbud powinien być wykorzystywany zgodnie z identyfikacją wizualną. Niedopuszczalne są jakiekolwiek przeróbki oraz zmiany kolorystyczne.
- Właściwie wykorzystaj potencjał marketingu internetowego
Aby dotrzeć do szerszego grona Klientów, warto wykorzystać potencjał marketingu internetowego. Wiemy, że wymaga to poświęcenia czasu oraz znajomości odpowiednich narzędzi. Warto jednak do komunikacji z Klientami wykorzystać marketing w wyszukiwarce internetowej (SEM), zoptymalizować witrynę pod kątem wyszukiwarek (SEO), a także promować produkty w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram).
- Używaj zdjęć, materiałów video oraz filmów instruktażowych w oryginalnej formie
Wspomnieliśmy już o ogromnym potencjale marketingu internetowego. Będąc dystrybutorem Hanbud, masz prawo korzystać ze wszystkich materiałów marketingowych przeznaczonych do użytku cyfrowego – filmów promocyjnych, zdjęć produktowych, czy materiałów instruktażowych.
Chcielibyśmy, abyś robił to właściwie. Ze względu na ochronę praw autorskich nie wolno Ci kopiować zdjęć ani ilustracji bezpośrednio z witryn Hanbud. Zdjęcia, filmy, animacje oraz wizualizacje produktów przeznaczone do wykorzystania przez dystrybutorów umieściliśmy na dysku materiałów marketingowych, który zawiera odpowiednio pogrupowane pliki do pobrania. Zachęcamy, abyś zapoznał się z dostępnymi tam materiałami.
Niedopuszczalne jest:
– modyfikowanie filmów video polegające na usunięciu logotypu Hanbud;
– dodawanie do materiałów video logotypu dystrybutora mające na celu zasłonięcie logotypu Hanbud;
- Udostępniaj posty Hanbud w mediach społecznościowych
Zależy nam na udostępnianiu postów Hanbud w mediach społecznościowych. Zachęcamy do udostępniania naszych postów na Facebooku. Pamiętajcie, że pozwalamy, a nawet doradzamy na dodawanie informacji w udostępnionych postach dotyczących możliwości sprzedaży lub zamawiania produktów bezpośrednio w Twoim punkcie sprzedaży.
Na naszym profilu na Facebooku chętnie zachęcimy Klientów do odwiedzenia Twojego sklepu. Najlepiej, jeśli prześlesz nam ciekawe zdjęcie lub film prezentujący produkt Hanbud, który moglibyśmy dołączyć do posta.
Jeśli publikujesz zdjęcia na Instagramie prezentujące produkty Hanbud, zachęcamy Cię do oznaczania naszego profilu @hanbud_dachy_i_ogrodzenia.
- Dostęp do plików źródłowych
Przewidujemy możliwość udostępniania plików źródłowych do nagrań video oraz animacji. Wszelkie szczegóły ich wykorzystania powinny zostać uzgodnione bezpośrednio z pracownikiem działu marketingu firmy Hanbud.
Pamiętaj, że chcielibyśmy wiedzieć, w jakim celu zostaną wykorzystane pliki, które Ci udostępnimy.
- Nie wiesz – pytaj
Pamiętaj, że jeśli nie jesteś pewny, jak właściwie korzystać z danego materiału, zawsze możesz nas o to zapytać. A może potrzebujesz plików, których nie znalazłeś w naszym repozytorium – na pewno nie zostawimy Cię na lodzie.
POKRYCIA DACHOWE
Blachodachówki na wymiar
Blachodachówki modułowe
Panel dachowy na rąbek PHR Revloution
Blacha trapezowa
OGRODZENIA
Sztachety metalowe
Ogrodzenia żaluzjowe
Ogrodzenia palisadowe
LOGO
Logo
Materiały reklamowe Google Ads i Facebook
Wytyczne dotyczące reklam Google Ads
Zdjęcia i filmy reklamowe do wykorzystania